Saturday, December 24, 2011

QUOTES BARU. hakhak

'boleh ko loba, tapi pastikan kau kachak!'
aku copy dari blog oon. tebaek kau oon berik ku idea best! 

okay, even kau rasa kau kacak pun nak, jangan lah nak 
'lihatlah dunia!!!lihatlah dunia!!semua orang laki pegi kat aku
semua suka aku, nak ambik aku jadi wife *konon*

sayang seribu kali sayang....
dat is so tak tau malu.hahahaha.
you wrote nonsense about how you mendekati 
and then about adegan pelok2 kau dengan BF orang (padahal dalam mimpi) haha
huh perlu kah ? perluuuu kahhh nokk?? tell me why 
well, opcoz lah kau delete lepas kau rasa aku baca nak

and it was so interesting to find someone yang tak paham pepatah inggeris
boleh kau sound haaaa kuuu?? hattt puiii pui
sepandai2 aku melompat tapi terpelecok jugak upps
even though kau memang tere dari kitaorang yang dah nak masok degree
sebab kau kan tere english. kih kih kih
kau buat aku tobat nak menajamkan penulisan inggerishhhh aku *aishh lidah bebelit, mata pun kelabuu

BUT, there's a but
*wink ;) 
aku seronok baca blog kau :DDDD
keep writing :)

p/s: aku ada link blog baru yang boleh buat korang ketawa bersama2. who want ?;p

No comments:

Post a Comment

kindly leave your comments here (=