Saturday, December 31, 2011

tuka stesen jap

yerrr
aku tek fed up dari tadik sik dapat tido.
dari versi malaya ke versi sarawak lalu penulisan velogg aku
haruslah aku ciplak2 sikit gaya bahasa simile pesonafikasi si oon juak
nak nama orang hevattt, ekot2 lah juak koh
aku demam oon lamak2 maca belog nya. rindok ati oon mun nya nenga
ada k muang stress juak bah. lagikpun lamak juak bah aku sik nenga kak lehot ngerepak
ya alu gago nangga oon ngereco jak kat blog.

aku rasa mana miak sarawak yang blaja kah netap kah di semenanjung
nang bagus mun kitakorang rajin2 dirik maca belog oon
kompom tak orang pere, sambil ya boleh takorang tek nangga life nya masa nya blaja di UK ya.
takorang ADA sik kedak ya? sik da nak? 
yah, aku gik jealous k. 


Jadi aku suggest mun ada masa singgah2 lah di blog oon.
Fun aeh blog nya. siyes tok. mesti takorang rasa maok blaja tinggi2 kedak nya juak
dapat alu raon raon negeri orang.  AIE!nak ka best giya.
huh

No comments:

Post a Comment

kindly leave your comments here (=